Thursday, May 1, 2008

Gode Barndomsminner <3

Noken filmer blei ein bare utrulig glad i når ein var liten. Eg kjenner det fortsatt varmer godt når e ser på desse klippene! :D

(Nokre av dei er direkte klipp fra filmen, andre er trailere -- Enjoy ;) )



Pippi!!- den største helten av dei alle!
(eg var ein usedvanlig stor fan *skulle ha lagt ut bilde av meg sjølv her vettu, men kanskje lika greit at dei er godt storert heima på Stord* :P )

--litt dumt med musikken der i tillegg kanskje, men "Pippi Longstocking" blir liksom ikkje heilt det samme :P



Skjønnheten og udyret
<3 - Ah!
(Og for dei som hugser han så må me ikkje glømme "Gaston"! "Å for en kar" ! :P )

Eg hugsar eg og Sonja såg den når me begge var 8 år. Ooh. "Under-aged" (filmen hadde 10 årsgrense! Svære greier...)



Den utrolige reisen:
Kan sees om igjen, og om igjen...OG om igjen :) Shadow <3
Musikken i filmen er også utrulig fin :D

*Sorry, fant ingen film, men den måtte jo nevnes!*

Hook:
* en film som bror min drog fram ein gong. Eg falt pladask!




Bambi: (Eg har ingen ord. Sjå klippet! )
http://www.youtube.com/watch?v=ux41GIUyYuo


Ariel: - Går det ann å ikkje digge krabben?? Hehe.
Jadda, detta har me diskutert før. Erik vil alltid være den kjekkaste prinsen i Disney-filmene... :P




Aladdin: "Stoler du på meg?" *sukk*





*løper for å hente fram Disney-cd'en i samlingen*




---

No comments: