Wednesday, April 30, 2008

Yey!



(Bildet av albumet er hentet fra www.gavindegraw.com)


Då nermer det seg det nye albumet til Gavin Degraw! *Wooot woot!*
Egentlig skulle eg holde ut og ikkje nevne han så mykje dei neste dagane, men i dag måtte eg bare =) thehe...*skal prøve å dempe meg etter denne...*

I dag er nemlig albumet lagt ut på nett, og endelig får me høyre full-versjonen av sangene. Eg har venta lenge, og i mellomtida har youtube været min beste venn <3
No gleder eg meg bare til å holde albumet i handa! :D

Yes. Og kva er dommen?
Vel...Etter å ha "levd" av live-versjoner fra konserter o.l. har eg jo allerede høyrt sangane, så å få dei på album var utruleg rart!? Han er absolutt best live. Han klarer seg definitivt her. Eg er nøgd! MEN, det som eg sjølv synes er vanskelig er at sangene er gjort så veldig "radio-vennelige". Dette er nok gjort med tanke på nye fans, og å forhåpentligvis kunne nå ut til fleire. Likevel stiller eg meg litt i tvil til måten det er gjort på...Gavin trenger ikkje bakgrunns-volkaler( WTF? - Cop Stop e ØDELAGT...). Han trenger ingen mixing. Han klarer seg med kun eit piano/gitar.

Eg håper for all del at ikkje plateselskapet har glømt kva det er som gjer Gavin Degraw så unik. Å gjemme det vekk pga radio-vennelige sanger er eg redd kan gi feil effekt...
Men eg veit godt sjølv korleis han er live. Me som allereie ar fans vil fortsatt være det, men eg vil jo gjerne at nye skal komme i klubben!
Forhåpentligvis liker folk det dei høyrer på radio, og SÅ kan dei då sjå kva det verkeleg er han har å tilby...

Eg krysser fingrane for Gavin. Han fortjener å nå ut til folket. Eg håper at den ekte musikken overvinn strategiske omveiar fra selskapet si side.

Go Gavin!


Enjoy! :D





PS: All respekt til plateselskapet. Det er jo dei som får han ut til folket! Eg bare uttaler mi uroe for at Gavin si unikheit ikkje kjem heilt fram...
(endo fleire onde sirklar :/ )

--

No comments: