Tuesday, May 6, 2008

Digg dag!

For ein super dag! :)

Eg kom akkurat heim, etter ein lang dag. Men for ein dag! :D
For det første - albumet til Gavin Degraw har komt ut! Ingen ord for kor godt det føltes å holde coveret! *løpe og kjøpe folkens!*

Ellers har det vert STRÅLANDE sol, og eg har satt ute i Bergen og nytt finværet! Ah - det e ubskrivelig kor mykje eg gleder meg til sommeren kommer for fullt! Det er definitivt vår og sommer som er den beste tiden på året! *bank i bordet!!*

Ellers var det informasjons-møte for Nordiske Mediedager som arrangeres her i Bergen 7-9 mai. Kjempespennande!
Ettersom eg skal jobbe frivillig med innsjekking (sekretærdame :D), ble det info og alt som skulle til. Først blei det pakking av bag'er med reklame osv til deltakerne (jadda, dette har vi gjort før...). Me er ein fin gjeng med jenter som har ansvaret. Kjekke folk, og ikkje minst masse flinke folk som er med og arrangerer det heile!
Eg gleder meg skikkelig til å være med. Kjempeglad for at eg har fått denne muligheten, og håper virkelig den kommer igjen!
--No har eg fått meg fancy "crew" t-skjorte, og bevis etc. Jupp- klar for nordiske mediedager!! *super -gira!*

Mon tro om eg får sjekket inn noen kjekke medie-folk? Håper eg får muligheten til å hjelpe til på lørdag under Gullruten også. Me krysser fingrane ;)

Uansett. Ikkje nok med at det blir jobbing, eg skal også gå på konferansene som arrangeres. Ah- gleder meg masse. Spesielt til bl.a. Miranda Banks om streiken i Hollywood (fra Uni. of Southern California - som eg har SÅ lyst til å studere på), og Hotel Cæsar kommer, og barne-tv gjennom 30 år+ forskjellige fra film/tv, reklame og medie/nyhets-selskaper -ikkje minst Bård og Harald osv osv.

Og alle sammen. Ingen må unngå å sjå Davy Watne som blir heist opp med helium-ballonger. hehe. Må jo bare bli morsomt...

Følg med på nordiske mediedager sin heimeside:-->
http://www.mediedager.no/

Gløm ikkje web-tv:
http://www.mediedager.no/webtv/index.php

--> Der er jo eg inni-mellom også :P



Ah- har kje vert så gira på lenge ! :D

Eg skal holde dåke oppdatert ;)


-Shalabaijs!-



--

No comments: