Saturday, May 24, 2008

Eksamensstyr og tanke-tullball...

Jadda, eksamenslesing pågår - men sjølvsagt går me i gjennom dei samme rutinene.
Rare greier egentlig. ALT e kjekt så lenge det ikke involverer lesing.

Eg får jo gjort litt? Som f.eks støvsuging, oppvask, vatne min EINE orkidé(jadda, den lever endo), sjekke nyhetene og det som har skjedd i verden, spise litt ekstra sakte og somle seg i å drikke opp kaffi-koppen, og plutselig virker reklamen i posten mer interessant...?
- Men når eg setter meg ned for å sjå Glamour på tv må eg ta meg i nakken. Kor lavt kan ein synke? *jadda, Brooke og Ridge er fram og tilbake som vanlig - sjokk. Det går så treeeeigt...* = ja eg skjemst.

Og av ein eller anna grunn har dei fleste rundt deg (bortsett fra kjente og kjære klasse-venner som også pøver å lære seg pensum så godt som mulig i denne stund ) tilbrakt dagen i solen eller syden, spilt volleyball med venner, shoppet sommerklær, spist is, ligget på sofaen og gjort ingenting ein HEIL dag...

Eg klarer ikkje la vere å gle meg til desse to vekene er over. I dag fekk eg ein melding der det sto "snart sitter vi på stranden i syden - hoho...".
Det føltes godt. E fin motivasjon til å sette seg ned igjen.
Det er hardt at dagene går så fort som dei gjer, men eg kan ikkje unngå å samtidig tenke at det også betyr at sommerferien nermer seg.

Forresten, ein tanke eg har hatt i det siste:
Det har irritert meg i det siste med karaktersettingen på universitetet. På kva måte kan EIN karakter basert på EIN eksamen vere et godt grunnlag til å vise kor godt ein har jobba i faget gjennom semesteret og kor mykje pensum ein virkelig har fått med seg?
Eg føler mykje går på flaks (både i oppgaver på eksamen, og gruppearbeid generelt). Er du heldig får du vist kva du er "god for" - Og eg som stort sett aldri ser ut til å klare å prestere på eksamen...*...BAH...* En dag må vel bli min dag?

Neida. Det går greit. Er i ein desperat tid, og då er det lov å klage litt :P
Eg prøver å sjå lyst på det heile. Det går jo greit? Matte er faktisk ikkje så gale...(!)

La oss krysse fingrene folkens!
Stå på! :)

2 comments:

Anonymous said...

Veldig godt skrevet, Herlaug! Er helt enig med eksamensstyret på UiB. Er helt på trynet at alt skal til syvende og sist hvile på EN tretimers eksamen. Som sannsynligvis vil gå rett vest. Men er også med på det å holde motivasjonen oppe, selv om reklamer og såpeserier frister mer enn å sette seg ned å lese. Men en liten kinogreie har vi vel tid til ikveld. Hehe.

Herlaug said...

Godt å høre :)

Me krysser fingrane Bente, og håper på det beste! :D

En ting er sikert - hadde det stått på innsats hadde me fortjent toppkarakter! ;)