Saturday, May 3, 2008

Er du fan av post-its?

Eg har ein tendens til å bruke dei litt mykje. Postit-iker ? Hehe. Høyres bra ut :P
Vell vel. I alle fall så blei nettopp ei ny ”budde” med lappar slengt i korga på hylla over meg. Rare greier. Eg har ikkje sjans til å kaste dei. Ein kan nesten begynne å lure koss det skal gå med alt anna dersom eg ikkje ein gong klarer å kaste nokre post-it lapper? (flash-back på fokus-programmet nylig vist på tv med folk som ikkje klarer å kaste ting. Det kan vel aldri bli meg ? Eller…? :/ )

Er det ein ting som er sikkert så har eg nok av krims og krams. Men det er jo meg. Eg har ein tendens til å like duppeditter. Dill-dall :D Og når eg er heime skjønner eg kven eg har arva det i frå. Brødrene mine himler med augo med ein gong dei er innanfor i stua. Det er ein fulltids-jobb å passe på alt som kan knusast og øydeleggast av små fingre på besøk. Jaja, då veit eg sikkert at mine egne barnebarn kommer til å ha nok å fare med i mi stue :)
Til mitt forsvar vil eg påstå at ting er mykje meir heimekoseleg med litt pynt inni mellom. Så det så!

...men tilbake til post-its! Eg tenkte eg skulle dele litt lapper med dykk. Ergo, dei kommer i bruk likevel! (HaHA!) Dei ligg ikkje bare der og fyller opp skuffer og skap. Dei kommer nemlig godt med inni mellom! Denne blog-posten er beviset : )

Så. Kva bruker du post-it lappane til? Eg liker å skrive handlelister, pakke-lister, ”må huske-lister”, ”lese-lister”, ”kven-skylder-penger-til-kven”-lister (Lister er gøy…), reknestykker…Jah. Elles går det mykje i sanger og artister eg skal sjekke ut. Men, sist og ikkje minst, så skriver eg ned alle slags ”quotes” eg treffer på. Av og til er det nokre setningar eller strofer eg bare skrive ned. Av ein eller anna grunn klarer eg ikkje å gi slepp på dei. Dei må bare bevarast. Nokre ord synes eg rett og slett fortener litt ekstra oppmerksomhet. Dei kan jo dras fram igjen og brukes ved ulike anledningar – som denne??
Eg finn dei i alt frå setninger i sanger, i filmer, tv-serier, skulebøker(faktisk!), bøker etc.
Kanskje eg har funne min nisje..? Hobby? *audå*

Ja, ein kan jo lure kvifor det akkurat må skrives på ein post-it lapp. Det lønner seg jo ikkje heilt i mitt tilfelle (ja, eg har faktisk tenkt tanken sjølv). Eg har prøvd å skrive det inn i ei spiral-blokk i stedet, men av ein eller anna grunn ender eg alltid opp med post-it-lappane igjen.
Jupp! Så lenge pappa fortsetter å komme med 10pkn med post-its vil eg trulig fortsette galskapen :p

Her er et lite utval. Just for you : ;)

“Music expresses that which cannot be put into words and that which cannot remain silent” – Victor Hugo

“Don’t cry because it’s over, smile because it happened” - Bl.a. Gilmore Girls

“You can only live once – but if you work it right, once is enough” – Joe E. Lewis

“Life is a whim of several billion cells to be you for a while” – Groucho Marx

“Life is like an hourglass glued to the table” – Breathe, av Anna Nalick

“One hour can change everything” – OTH

“A friend is someone who knows the song in your heart an can sing it back to you when you have forgotten the words”

“Don’t try to impress anyone who’s not impressed with you being yourself”

“It’s like a compass helping you find the right direction” – om musikk, fra lærebok :)

“You’re either underweight or you’re unfit. Underdressed or overzipped. Too social or you’re just too shy. Too depressed or you’re too high” – Relative, Gavin Degraw

“Sometimes the only way is jumping. I hope you’re not afraid of heights” – Meaning, Gavin Degraw

“At this moment there are 6,470,818,671 people in the world. Some are running scared. Some are coming home. Some tell lies to make it through the day. Others are now just facing the truth. Some are evil men at war with good. And some are good, struggling with evil. Six billion people in the world, And sometines.... all you need is one”.

Lucas (Voiceover) - Oliver Wendell Holmes once said: “Many people die with their music still in them. Too often it is because they are always getting ready to live. Before they know it, time runs out”. - OTH

“Lucas: There comes a time when every life goes off course. In this desperate moment you must choose your direction. Will you fight to stay on the path while others tell you who you are? Or will you label yourself? Will you be honored by your choice? Or will you embrace your new path? Each morning you choose to move forward or to simply give up” – OTH

“Every song has an ending. But is that any reason not to enjoy the music?” – OTH

“Some people show off their beauty baceuse they want the world to see it. Others try to hide their beauty because they want the world to see something else” – Sisterhood Of The Travelling Pants


BTW, ingen har sagt post-it ikkje kan være gøy! Husker du denne??
*Litt knask på slutten*



--

2 comments:

Anonymous said...

JAA! Jeg er en fan av post-its!! ;)

Herlaug said...

Godt å høre! :)
- Skal me starte klubb??

:P