Tuesday, May 13, 2008

"...looking back on that memory-lane..."



I dag er det 13 mai. 1 år siden min siste dag på Nordhordland folkehøgskule...
En grusom dag :( Me hadde det heill fantastisk på Frekhaug, og å dra der i fra og forlate dei gode omgivelsane, personane og opplevelsane me hadde der var ufattelig trist - ubeskrivelig! Eg huska når eg dro der i fra og ikkje ville det skulle ta slutt. Heldigvis fekk eg ha minnene, opplevelsane, og ikkje minst vennene med meg der i fra :)

Å gå på folkehøgskule skulle vert obligatorisk. Så mykje eg fekk oppleve og sjå, og så mykje eg lærte! Er det noko eg ikkje angrer på så var det "skuleåret" 07/08.

Jepp, så i dag følte eg det var riktig å mimre litt =)



Thailand med Mr. Bomb! <3



På bussen i Thailand...



ME fløyt som korker i Dødehavet, Israel...



Juleball



Vannscooter i Phuket



Idyll!



Me snorkla til ei øde øy i Thailand...



En kompis :P




=)

No comments: