Tuesday, May 27, 2008

En ny kompis :)

Kven skulle tru det kunne skje noko spennande på ein deg med eksamenslesing?
Joda :)


Min nye kompis. Sjå så fin :)


I dag satt eg stille og rolig (muligens småfrustrert over visse Java-oppgaver) ute i nabolaget på ein benk i sola, og brått kjente eg noko som hoppa opp ved sida av meg. Nemlig denne karen (sjå bilde). Koselig!
Jadda, det er vel ikkje kven som helst som hadde reagert slik, men der og då var det bare utrulig koselig å få litt oppmerksomhet. Eg trur katten likte det også :)
Ikkje verst å få seg ein ny venn i alt dette eksamens-styret!

Ikkje bare kom den og helste på meg, men den blei der også. Det kaller eg moralsk støtte, og ein GOD VENN :)

Når den kom kjente eg kor mykje eg savner pusen :( Det kan høyrast rart ut for dåke "utenforståande" men katten min var ikkje berre ein "katt". Den var heilt spesiell! Ingen katter var som den, og det var alle enige om...

Jaja, uansett. Dagen i dag ble litt ekstra fin. Og dette kun fordi en koselig katt vagte å komme bort. Ikkje mykje som skal til :P





Me var begge to enige om at Java ikkje var det kjekkaste å drive med i finværet...



PS: Eg er et katte- OG hunde-menneske...Bare så det er sagt... Eg liker ikkje å få et sempel som "katte-menneske"...Hørres ut som ei gammel tante :/


Bildene er tatt med mobilkamera
-

3 comments:

Anna Helen said...

Eg óg e kattemenneske. Ikkje nåke gale i da! :)

Anna Helen

Anonymous said...

nååå, ser nå ut som om katten koser seg oppå Java-boken spør du meg ;)

Anonymous said...

ååå den va søøøt :D savne min katt! :)