Sunday, May 11, 2008

Nordiske Mediedager 2008


Therese, meg og Bente i rette element under dagene :)


Dagene 7-10 mai skal eg jammen meg leve lenge på!
Som sagt fekk eg muligheten til å jobbe under Nordiske Mediedager som gjekk av stabelen denne veka.

For dåke som ikkje heilt veit kva dette er for noko er dette en festival som går kvart år her i Bergen, med Gullruten til slutt direktesendt på tv fra Grieghallen. ”Mediedager” seier vel sitt, men generelt er det mange spennende foredrag som holdes av kjente i mediebransjen fra både inn- og utland. Her kan mediefolket mingle, og ikkje minst diskutere og inspirere kvarandre.

Ettersom eg sjølv jobba frivillig fekk eg fri adgang til foredragene, og selvfølgelig måtte eg nytte sjansen!

På torsdagen gjekk heile dagen i Grieghallen, og eg fekk eg med meg…

Miranda Banks (fra bl.a. Univcersity of Southern California som eg har forelsket meg sånn i!) med ”Hollywood i streik”

”Hvor går pengestrømmen” med Anders Magnus som moderator og ellers John Kvadsheim, Torry Pedersen, Guttorm Schjelderup og Stig Eide Sivertsen.

"Når tv er best i avis" med intervjuer Siri Lill Mannes og deltakeren Travis Fox.

”Hotell Cæsar gjennom 10 år” med Anne Lindmo som intervjuer, og deltagerne Arild Brubak, Peter Falck, Anette Hoff og Tom Sterri.

Fredagen jobbet eg i inn-sjekken og fekk dermed prate med flere kjente fjes (alle må sjekkes inn til mediedagene) -- *stas :D*
Siste inn-sjekken blei Harald Eia og Bård Tufte Johansen, så då eg var ferdig kunne eg dra på deira foredrag ”Bård & Harald: Fra morsomt til morsomst”.


Eg fekk dra på mange spennende foredrag, og eg blei så absolutt inspirert. - Ikkje minst gjekk det opp for meg at eg virkelig trives i denne bransjen, og at eg definitivt ønsker å fortsette her.


Therese, Ingvild, Åshild, meg og Siri venter i Grieghallen



Så, sist men ikkje minst var det klart for Gullruten på lørdagen.
Som takk for hjelpen under mediedagene hadde me fått seat-in biletter til showet, og hadde dermed som oppdrag å fylle opp setene til dei som fekk prisen.
Me kledde oss finstasen og spaserte noko skrekkslagne over det raude teppet (Alle vart enige om at dette ikkje var siste gongen ).
Fra då av var det kun kjente fjes i kvar einaste krok, og kvelden blei bare bedre og bedre…


Først og fremst var det utrulig artig å sjå korleis eit slikt prosjekt foregår med direktesendt tv. Kjempespennende, men også noko spesielt å få trykt et kamera opp i fjeset fleire gonger. Ikkje akkurat kvardagskost!
Ellers var det utrulig kjekt å få treffe på alle disse kjente fjesene ein har sett på og fulgt med på på tv oppgjennom fleire år. Nokre av dei var så kjekke at dei slo av ein prat.
Det er rart med disse ”kjendisene”. Dei er jo bare vanlige mennesker, akkurat som oss. Vanlige, hyggelige mennesker.



Gullruten sett fra start-"basen"



For meg var det største å få treffe Sturla Berg-Johansen. Han har vert ein helt i mange år (spesielt fra ”Bot og Bedring” for 10 år siden), og det at han vant den gjevaste prisen av dei alle var vell fortjent!


Ingvild, Åshild, Sturla og meg :)


Kvelden var fantastisk, og det skal nok mykje til for å glemme den.
Eg håper eg kan være frivillig til neste år også :)

Tusen takk for en fin kveld jenter ;)



*Så var det tilbake til "den virkelige verden"...Eksamen nermer seg... :/





---


No comments: