Friday, April 25, 2008

Forresten...

Det begynner å nerme seg eksamen...Uff ja. Da kom denne tiden av året. På tide å ta seg sev i nakken og sette seg ned og lese! I dag var første dag med regn også, så solen er ingen unnskyldning...*

I medievitenskap har vi som oppgave å presentere noe kulturelt i Bergen (alt fra artist/idrettsutøver til kunst). Jeg og min gruppe har valgt å lage film om "den blå steinen" her i Bergen. Veldig spennende :)
Selv synes jeg det hele har vert kjempeartig, og jeg gleder meg til å se (og ikke minst vise dere) resultatet!

Denne uken har det vert strålende sol, og perfekt å filme, så etter to dager med filming håper vi at det meste av materialet er i boks!
I gruppen er det to "Nye Medier"-studenter (meg og Ingrid), og to fra "Film og Tv" (Jon og Kamilla).

En fin gjeng :D




Camilla viser filmekunstene...


og...




Ingrid og Jon sjekker at lyd-utstyret er i orden.


Da er vi "fit for fight"!

- ;)

No comments: