Friday, April 25, 2008

Idyll på ikea...


Kooos...

Det ble bord som avtalt, men ikke bare det. Jeg handlet også: Teppe(grønt!), bilder i ulike formater, rullegardiner (Bort med naboen! *Ubeskrivelig godt!*), pute, blomst (Orkidé :D), knagger, duk, kopper(ja, nå kan kaffi-besøket bare komme!), skeier(de har en tendens til å forsvinne...?), servietter(også grønne?) og litt annet små-pjatt :) *for ikke å snakke om ikea-middag OG is... *

Etter dagen der fulgte det bæring og opp-pakking. Og videre ble det svetting, lesing, skruing og tenking. Forresten ble det en del klatring og snikring også! Ikke alt med like mye hell vell og merke...

Etter uendelige forsøk der det bl.a. gikk hardt utover orkidé-en i vinduet ("puste dypt inn..."), var det ENDELIG (nesten) klart. Da var det bare det bordet igjen...
Det ligger nå i et hjørne og venter pent på å bli skrudd sammen. Tenk nå blir det stas med et skikkelig bord! :D
Forresten...Hva er det med Ikea og at ting er så "enkelt"? Eg ender alltid opp med å måtte dra ut og kjøpe skruer? (Ja, for det kan jo ikke komme med i samme pakken!?), og oppå det hele trengs det en drill.
Så er det slik da. Skal man ha en drill, ja da finnes ingen drill...

SÅ...Fortsatt venter to knaggerekker og et bord på å komme i bruk, men jeg sitter fornøyd og stirrer ut i rommet. Jeg må dra oftere på ikea :D

Jepp, så da kan man straks komme innom på kaffi-besøk :) Har til og med plass til 2 (ja kanskje 3!) rundt bordet.

Jeg tror jammen meg jeg kan overleve her en stund til...

2 comments:

Anonymous said...

Hei, så du har blogg du også ja;) Grattis med nye ting til rommet, digger ikea altså! jeg vil gjerne komme på kaffe(mocca)-besøk til deg :P !!

-Siri-

Herlaug said...

Takk takk! Ja, no må me sjå om me kan få til noke ;)