Wednesday, September 3, 2008

Hvorfor være lett, når det heller kan være vanskelig?

Akkurat ja. I det store virvar av universiteter i USA (ja, eg prøver nå å holde meg til vestkysten i alle fall...) prøver eg å finne fram til de ulike personene eg skal kontakte. Eg har no mottatt mail for n-te gong som seier eg må kontakte det internasjonale senteret. Det dei tydeligvis har problemer med å forstå er at eg ER allerede i kontakt med dei, og det er DEI som har bedt MEG om å ta kontakt med dåke igjen. Sukk...
Flott at USA har eit supert utvalg, og dei beste universitetene i verden. Men akk. Når det blir så store colleges og departments er det et styr å finne fram. Litt sammarbeid kanskje? Kva med å hjelpe ein stakkars student på sin ensomme vei?

Kvifor må eg alltid velge den tungvindte veien...?

Jepp. Eg gjentar overskriften...Men men - Verden hadde vel vert et kjedelig sted hvis alt gikk på skinner??

Anyways. Eg finner ut av det. Det er ikkje snakk om å gi opp.
Sendte nemlig ny mail til det internasjonale senteret. Ha- HA!

Hipp hurra for tolmodigheten! :D

No comments: