Tuesday, September 23, 2008

David Blaine er på ferde igjen...

Det hadde i grunn vert artig å tatt seg en tur i Central Park og slått av en prat med Mr Blaine... Mon tro kva han tenkjer på der oppe?


Eg er mektig imponert! David Blaine gjør det igjen. Denne gongen henger han opp ned 13 meter over bakken i Cantral Park, NY. Hans sprøe måter å teste ut kroppens grenser når stadig nye høyder.

Etter å ha sett repotasje frå då han vart heva opp i lufta i går trudde eg lite på at han skulle klare å henge der oppe lenge, men - han henger der jammen meg endo!?

Det kan umulig være ein behagleg følelse. Eg blir sliten i hodet bare etter få minutt. Han skal derimot henge der i 3 DAGER!

Eg håper det går bra. Altså, det er flott om han klarer målet om 3 dager opp ned, men problemet er at det kan få alvorlige følger. Fleire leger er urolege for helsa hans. Det er jo ikkje akkurat sundt å dingle slik så lenge...




Bildet er henta frå klikk.no, og du kan lese meir her http://www.klikk.no/kjendis/kjentefjes/article332490.ece

No comments: