Thursday, September 11, 2008

Fortsetter å imponere


One Tree Hill har holdt det gåande i eit par år no. Ikkje har eg oversikten over kor mongen år(hugser tilbake til ungdomsskulen, og det er jo jammen meg 8 år siden!! ), men 6. sesong hadde premiære forrige veke. Eg var klistra til skjermen. Sjølvsagt :P Igjen og igjen blir eg fasinert. Ah- elsker den serien.
Ikkje bare er den underholdande - den er utruleg bra. Gode skodepelarar, flinke regissørar, fantastiske manuskript-forfattarar(RESPEKT!!), og ikkje minst er den bygd opp med mykje bra musikk(!). Ellers har eg tatt vare på utallige "quotes" fra serien. AH...

Jepp. Tingen e at eg nettopp såg episode 2 fra sesong 6. Det topper seg for kvar gong. Ikkje hadde eg trudd det var mulig, men dei fortsetter å imponere.

Jaja, DU e nok kanskje ikkje interessert, men eg hadde bare et ufattelig behov for å få ut min begeistrelse :P Ta ein titt du og då vel!

E da i da minsta NOKEN som har sett episoden?!
Maria - det e godt me har kvarandre! :D

2 comments:

Anonymous said...

ikke SÅ bra;) Helt ok. Stemmer heller for robinsonekspidisjonen og charterfeber - KUN fordi jeg nettopp har fått TV3;)

Herlaug said...

HaHa... Du har fått en elsk for Chaterfeber no? :P Siden du møtte fyren då eller? hehe...

Vel, eg vil kje sei at dei to programmene kan sammenlignes ettersom det er eit heilt anna type program. Reality vs tv-serie.

Uansett, me har alle delte meninger. Hadde me ikkje hatt det ville verden vert kjedelig...

PS: gni det inn. Eg har 4 kanaler (i alle fall med litt antennefiksing), og eg klarer meg fiiint. Forresten blir det snart masse kanaler med riks-v på meg også :D