Tuesday, September 2, 2008

10 av mine tanker i løpet av dagen

Totalt uinteressant? Jepp, meeen...

1) Det regner. Yey, eg hadde rett. Eg var ikkje så dum i dag tidlig likevel. Eg humra lett då eg traff på hardbarka bergensere i singlet og mangel på paraply.
Thi hi... Små gleder :)

2) Ja, jøss. Jenter er rare.

3) Gutter er/må så absolutt være/oftest/stort sett/mest/noen ganger/kanskje/av og til... teite.

4) Databaser. Tja... Njaa...Tjo. Å tegne skjema er ikkje så verst gitt. I alle fall når me får det til! So far so good :/ *bank, bank*

5) Ho hoo.. Ny episoder av "the Hills" OG One three hill i dag! :D I kveld er det til og med Grey's :P *tv-slave...? "NULL" (slå opp i databasedesign-boken). Tirsdags-tv-slave - jepps... *

6) Trene? Jada, skal bare blogge først. Sporty meg skal springe litt!

7) Auke i husleige? Dammmit...Jaja. 100kr, men likevel. 100kr mindre å kjøpe mat for!

8) I dag er det "vi-har-en-tendens-til-å-ødelegge-kort-dagen". Studentkortet er delt i to på langs(et av mine store triks), og busskortet er avmagnetisert...Oh joy.

9) Her i Bergen er det heilt normalt å stjele paraplyer. Mon tro om eg får min egen paraply tilbake i morgon?

10) Personer av ulikt kjønn kan ikkje være "bare venner". Av erfaring er det ikkje min meining. Likevel viser det seg at mine ord ikkje er godt nok.
Lei av heile greien? Jupp. Er det folks natur å tenke slik? Jupp. Likevel skulle ein tru at mine ord er gode nok. Men neida.
Irritert.


PS:

11) Gleder meg til Oslo i November :D

1 comment:

Anonymous said...

10: jeg tror deg;) Selv om jeg ikke vil det;) knis.