Thursday, October 30, 2008

Lenge siden gitt...

Nemen hei...!
Eg veit det er lenge siden, men det er jammen meg ein god grunn! Dei siste to vekene har vert ufattelig travle. Det har gått i obligatoriske oppgaver, en nettside-oppgave i medievitenskap, jobbing som frivillig under BIFF (Bergen Internasjonale Filmfestival) -gøy gøy!-, og ikkje minst - opplæring i ny jobb! *stortrives!* :)
Det har gått i ett. Fra kl 04.45 om morningen og til utpå kvelden. Eg har såpass medlidenhet for meg sjølv til å sei at no fortjener eg litt pause.

No gleder eg meg til å endelig slappe litt av. Det er helg, og eg skal på jentetur til Oslo! Med Gavin Degraw -konsert på tirsdagen --> *LYKKE* :D
Eg er så godt som pakket og klar. Flyet går 08.00...hehe. Godt eg er vant til å stå tidlig opp for tiden.

Eg lover å fortelle om Oslo-turen når eg kjem heim att ;)

GOD HELG! :)

No comments: