Friday, November 7, 2008

Tilbake til hverdagens sus og dus...



Då var Oslo-turen over, og det er "back to reality".
Likevel liker eg tanken på å leve en stund til på den Oslo-turen. Det var så kos å treffe kjente igjen. Både fra fhs og heimebygdo :) Storveis! *tenk om me bare kunne hatt det slik litt til...*

Nemmen blei det ikkje mykje shopping som planlagt, men heller blei det kos og nyting av tur og hærleg samvære. Det var verdt å smøre lommeboka med litt ekstra på tur. Det ble bl.a. hjemmelaget biff-middag med max tilbehør , cafè-turer i Oslo's travle gater, hyggelige samlinger med venner og kjente, ny (rød) fancy 360 graders-snurrings-koffert *nøgd* ,ostepop :P , chocolate cookie dough is m. kakao og boller(!), Obama-feber og spenning - og ikkje MINST Gavin Degraw :)

Tusen takk for ei strålande helg (dvs helg med noko attåt. )
Ikkje minst må eg fortelle at Gavin Degraw var fantastisk som alltid. Eg var spent på om han ville virke sliten etter snart ett års turnering i USA nesten sammenhengende, men der tok eg feil.
Bliare og meir ernergisk enn sist var han så absolutt, og han skapte kjempe-stemning. Det å stå 3 meter fra scenen gjorde vel ikkje akkurat konserten dårligere heller. Han er og blir fantastisk. Det er ikkje vits å prøve å forklare det. Det må bare oppleves.



Bildet er tatt med mitt fantastiske Canon 3 megapixel kamera. Yeah! (trikse er å ikkje zoome, og være stødig på hånda. For et talent eg er :) --)




For ikke å glemme bildene Maria fikk knipsa...


Bildet er tatt under jammingen til Chemical Party. Fantastisk sang!



Jack som varma opp. Kjempeflink!! Var på sin første konsert-turnè :)


No comments: