Tuesday, October 14, 2008

Me venter på jul...?

I dag var eg på Rimi i Bergen, og ikkje nok med at julemenn vert solgt året rundt, men i dag - 14 OKTOBER - var det salg av lerum julebrus. Tragisk. ALT for tidlig.
Kor tidlig skal me starte nedtelling til jul egentlig? Eg føler det samme skjer kvart år, både ved jul og påske, men denne gongen må det ha vert ekstra tidlig...? -og ikkje nok med julebrus. Eg har høyrt om folk som allerede har starta julebaksten, og ei anna venninde av meg er halvveis ferdig med julepresangane!

Og eg som nettopp har godtatt at hausten er her...

Eg kjenner eg blir stressa.
Tenk om Lerum julebrus blir utsolgt endo tidligare enn før?
Tenk om eg ikkje får gjort julehandelen tidsnok i år...

Missforstå meg rett. Eg elsker jul (ikkje MINST juleferie!*sukk*).
Ja, jul er kos. Jul er toppers, men for all del - vent no til November i alle fall! Slutten av November er ei fin tid. Då kan ein så smått byrje å tenke på julebaksten og julebrusen.
I alle fall mens me studentar stressar av garde mot eksamen.

No comments: