Monday, June 23, 2008

Kjempestolt!

Endelig skjedde det. Stord Skulekorps vant i 3 divisjon i skulekorps (janitsjar) på lørdag i NM i Stavanger. Yey! :D
Eg er utruleg stolt!! Det er så vellfortjent. Hallvard Bjørndal (fantastisk dirigent!) har vert fantastisk flink, og korpset kunne aldri klart seg uten.
Ah. Eg kjenner eg savner dei gode tidene med korpset og Hallvard. Gode tider. Gode minner.
Dette var vell unnt!! Tenk at dei kom på siste plass i fjor...!!

Eg e ufattelig stolt av dåke!!

Stå på! Gleder meg til å treffe dåke alle igjen om ikkje så alt for lenge ;)

Jadda. Korps er kult! *tenk...*




Her er resultatene for 3. Divisjon janitsjar

Plass Korps Dirigent Poeng
1. Stord skulekorps, Hordaland Hallvard Bjørndal - 94
2. Lura skolekorps, Rogaland Christian Reitan Jacobsen - 93
3. Songdalen skolekorps, Vest-Agder Bjørn Rønnekleiv - 92
4. Skolekorpsene i Nannestad, Akershus Lars Österholm - 90
5. Jessheim Hovin Mogreina skolekorps, Akershus Trond Lunde - 89
5. Rubbestadneset skulekorps, Hordaland Hans Gunnar Skreslett - 89
7. Skolekorpset Sola, Rogaland Hilde H. Dahl - 88
7. Vang Skoles Musikkorps, Buskerud Trond Rønning - 88
9. Sortland Juniorkorps, Nordland Håkon Kristiansen - 87
10. Norcem pike og guttekorps, Telemark Kjell Arvid Polsrød - 84
11. Torridal skolemusikkorps/ Hånes og Tveit skolekorps, Vest-Agder Frode Aarøe - 82
11. Gjerstad skolekorps, Aust-Agder Anne Vik - 82

Dommere: Morten E. Hansen og Paul Farr



-

No comments: