Sunday, June 1, 2008

Jadda! :)

Nok ei helg er over, og om bare 4 dager tar eg ferie! :D Ingen ord kan beskriva kor mykje eg gleder meg til å endelig slappe av og kose meg ute i finværet. Ah! 4 dager... Det må då gå fort?
Forhåpentligvis også smertefritt med tanke på eksamen... Me krysser fingrene for at desse 3 dagene med logisk matte -lesing gir gode resultater på torsdag :)

Ellers, vil eg i grunn bare mimre litt tilbake på kor eg var for eit år siden på denne tida. Joda, Trondheim Rock Festivel sammen med fhs-gjengen, og i går var det samling med blant anna samme musikken over høgtalarane (TNT og Ozzy Osbourne... Yeah! ). Enkelt og greit - kos. Takk for fin samling i går ;)

Eg bare måtte legge ved denne videoen. Heia TNT ! :D
*Stemning*



PS: Eg blei overlykkelig i dag då eg hørte Gavin Degraw er tilbake i Europa i November! Yey!! :D Då blir det konsert! :) *woot woot*

No comments: