Wednesday, April 22, 2009

Tryllekunstner/trollmann søkes...

Det er rart med det. Påske-ferien forsvant (jaja, litt pga sjukdom- usj), og skulen med obligatoriske oppgaver fortsatte. Kjooooheisann :)

Nytt siden sist?
Joda, som en venn sa - me støver vekk på lab. Endo fleire obligatoriske oppgaver står for tur. Denne gongen er det veksling mellom to på ein gong. Joda, fantastiske greier. Er man lei den eine kan man jo bare fortsette på den andre?? Good deal? Eller... Kva med å heller stikke ut i solen og spise is? Eller bare kjøpe is for våren si skuld?

Eg elsker at solen skinner. Ikkje bare det, men alt som følgjer med. Så hærleg :D

Bare synd me må være så flinke med oppgaveskriving :) *selv-skryt hjelper*

Ellers er det i grunn mangt anna som skjer. Men det blir liksom ikkje tid til det? USA nermer seg med stormskritt (!), men før det må valg tas, visum søkes, oppsigelser skrives, eksamen overstås, visum hentes, hybelen flyttes ut av...

Eg kan ikkje anna enn å sei det at eg gleder meg FÆLT til 2 juni når eg er ferdig med eksamen. Det blir i alle fall gledens dag når den er over!!!


AKK. Tenk om eksamener kunne trylles vekk...

No comments: