Tuesday, April 28, 2009

Gøy med X-factor


Jepp. Då var helgen over. Og for ei helg!

Frå lørdag 25 tom. mandag 27 april har nemlig den nye store tv-satsningen X-Factor hatt auditions i Bergen, og eg har vært så heldig å få delta som assistent sammen med crew'et fra produksjonsselskapet Monster alle tre dagane.
For ein opplevelse det har vært. Det begynte med precasting lørdagen med alle auditioner først i Bergen sentrum, og fortsatte med "skikkelige" dommere lørdag og søndag ute på Clarion Hotell Bergen Airport for dei som hadde kome vidare frå precasten.
Det har vært utrulig spennande å sjå korleis alt fungerer, og kor mykje planlegging som legges ned i eit slikt prosjekt. Alle som var der var utruleg hyggelige, og sjølv om det blei lange dager og slitne rygger og bein, tok aldri spenningen eller gleden av å være med slutt.

I dag var det vanlig rutine med lab, og eg kjente fort at eg gjerne skulle vært tilbake på flesland.
Akk!

Eg seier bare TUSEN TAKK for meg, og ønsker Monster crewet lykke til videre med auditions i Stavanger, Oslo og Trondheim.

2 comments:

Åshild said...

heilt einig med deg; skulle gjerne ha vore med crewet vidare enn å sitte å svette på lab. Men kven veit, kanskje ein dag er det nettopp dei timane me legg ned på lab som gjer at me får sånne kjekke jobbar? :)

Takk for ei kjempefin helg :D

Herlaug said...

Eg liker tankegangen Åshild!!

Tusen takk for helgen ja! Og en spesielt stor takk til DEG ;)