Monday, March 30, 2009

Tiden

Det er rart kor fort tida går. Ikkje berre var det akkurat februar, men mars er jo jammen meg straks ferdig?? Bare vent, snart er april over også...
Denne måneden har ver fullspekka av obligatoriske oppgaver (-Lab-Lab-Lab-Lab-), men heldigvis er det snart påske, og då blir det hæÆærlig å komme seg heim til øyo igjen! :D

Eg har bestilt den deilige og såkalte "gule kaken" av mamma, og det blir litt ekstra feiring av bursdag heime med både familie og venner(gult er jo også påske - score!).
Wooohooo. Bursdag bursdag. Ikkje lenge til no. Eg liker dei dagene. Bursdager skal liksom feires. Det er jo DIN dag, og vell fortjent! Dagen der du skal skjemmast vekk. Ho hoo. Jaja, me har nok alle ulike meininger, men eg liker nå tanken :) Kvifor slutte å feire når du er blitt "voksen"? Sjølvsagt blir måten ikkje den samme, men gleden bør då fortsatt være der?

Det einaste kjipe er at no er det ikkje SÅå svært å bli eldre. Om eg kunne velge, ville eg vært litt ekstra lenge i 20-årene, men naturen er i grunn ikkje på lag med meg på det synet, så eg blir nok ett år eldre denne gongen også. Men men. Det er då fortsatt ei god stund til 30-årene er borte, og eg begynner å skjønne også at livet ikkje trenger å være mindre fantastisk etter du er fylt 30. Eg håper bare eg har fått det meste ut av 20 årene mine når eg først opplever dei :) Og når eg fyller 30 er det fint å IKKJE få den pokkers pepper-bøssen... DÅ skal eg være nøgd :D

Tiden ja... Det er jammen meg ikkje lenge til sommeren! Fantastisk!! Og etter sommeren venter USA. Eg føler derfor det å "sørge" over å bli 22 ikkje er det store. Herlighet, eg har fortsatt heile livet forran meg (eller la oss nå håpe det*BankBank*), og ikkje minst ein STOOR opplevelse som venter meg i høst.
Eg kjenner det kribler litt ekstra, sjølv om det fremdeles er ganske fjernt..

Nei, eg har bestemt meg. Når eg blir 24 skal eg heller sutre litt. hehe. Det er nok ei jente-greie. Men 25 er du liksom "halveis". Kvifor må me tenke sånn? Me jenter tenker rett og slett for mykje. AKK JA!

Då ønsker eg universet en fortsatt fin mandag evt tirsdag for dei som har komt så langt.

Tudeluu ;)



PS:
Det er fælt å sei det, men eg gleder meg jammen til pensjonist-tida og eg :D Kor tragisk er ikkje det?

2 comments:

Bente said...

22 er jo en fantastisk alder! Og om bare EN time er du hele dobbelt så gammel som det du var da du var 11! Psyko;) Blir bare kos med Påske og banankake, så lenge obligen blir levert og alle får en noenlunde karakter er jeg fornøyd=)=)

Herlaug said...

Banankake?!?
Nei nei! Det er sånn med eggekrem på. Trur d var det det hette...

DIGG kake!!

Snart påske :D:D