Thursday, March 12, 2009

Småpjatt

Gode nyheter! Eg har bestemt meg for kva eg skal ha om i obligatorisk oppgave 2 :D Hærlig! Endelig er eg i gang. Kva er det? Vel, la oss håpe det kan revolusjonere familier sin hverdag:P Eg sitter no og jobber med den på lab.
*flink ja* :)

Ellers har eg begynt å ta beina fatt og går til skulen om dagen. Godt for meg, og godt for naturen. hehe. I alle fall en utrulig grei måte å starte dagen på. Ellers har eg jo i grunn alltid gjort det fra barneskolen og oppover til vgs, så kjente det var godt å begynne igjen. No kjem også våren fram, og det er ingen grunn til å ikkje utnytte det:) *psst, snart April!*

Av latskap har eg ikkje fått oppdatert mp3-spilleren min med spillelister (etter et noe katastrofalt uhell på itunes...), og derfor går det mye i automatisk mixing på iPoden på vei til skulen. I alle fall, i dag dukket bl.a. Micheal Bublé opp med sangen "Feeling Good".
Fantastisk. Gammel sang, jazzy og fin. Eg synes det skal sendes mer gamle sanger på radioen for tiden. Det er så mange digge sanger der ute, men likevel er det bare Lady Gaga og Britney Spears som går på repeat?? (Missforstå meg rett her. Jeg liker de også, men hva med litt mer variasjon?) Hvorfor må "alt" være så radio-friendly?


Jaja, mitt pjatt. Her er i alle fall sangen.
Ha en fin dag folkens! :)



Michael Buble` - Feeling Good - Funny bloopers are a click away

4 comments:

Anonymous said...

Liker den sangen jeg også, et must å ha på ipoden ;)Liker også sangen hans "Home" veldig godt! Bra at du er kommet i gang i info261, blir spennende å høre om ideen din!

Kan ikke vente til våren kommer, ingen ting er bedre enn å kjenne solen varme, etter en våt og ustabil vinter ;)

Herlaug said...

Ja! Eg gleder meg VELDIG til vårværet trapper inn for fullt.
Ikkje minst sommeren!
Blir så deilig med sol! :)

Er liksom litt ferdig med snø og regnværet...

Anonymous said...

Næmen, ny header ser jeg, gratulerer!! Vakkert bilde av oss må jeg si :P Var det kanskje fra frivilligfesten til nordiske mediedager i fjor? Gode tider :)

Herlaug said...

Mulig det ja :)
Absolutt en av de beste minnene fra 2008 ;)