Tuesday, August 26, 2008

Heiaa :)

Jepp, en liten oppdatering. Ser det er på tide å komme litt i gong med bloggingen igjen:)

Såå...

Så langt siden sist har fadderveka gått over, og skulen har begynt å gå sin gang igjen. Eg må inndrømme eg sukker litt til databasehåndteringsfag x 2 i årets semester, meeen eg kommer vel igjennom deti år også. Eg får håpe det går greit:)Medievitenskapen trur eg uansett blir veldig kjekk i år.

Ellers svirrer tankene rundt skulevalg fortsatt. Eg har ikkje nevnt så mykje om det på bloggen tidligere, men eg holder på å få til et studieår i USA neste høst, så det er så mangt som skal planlegges og ordnes. Ikkje minst skal eg finne den "perfekte skule som passer akkurat MEG". Det er i alle fall det fleire lokker med. Og ellers er det jo noko vanskelig å finne denne skulen i dette virvaret av colleges på vestkysten. Uansett skal eg nok finne ut av det, og eg har allerede begynt å ta kontakt med fleire skuler. Eg kjenner det kribler bare av tanken. AHh - spennande :D
(jada, eg skal holde dykk oppdatert ;) )

Ellers går det desse dagane faktisk i oppussing! Veldig artig, og ein fin måte å bli bedre kjent med dei andre i kollektivet på. Kjøkkenet er no ferdig med sitt første strøk, og det samme med gongen. I kveld blir det ei ny økt med malesøl og kaos (joda, litt kaos er lov:P ) På slutten av veka satser me på storfeiring med pizza :)

Jaudå! Eg håper alle sin dag går sin fine gang. Eg har ikkje forelesning før 14.15 i dag, så eg skal få gjort unna litt før eg springer ut døra.

Me sjåast ;)

No comments: