Saturday, June 6, 2009

"Idyll"

Jupp. Hærleg. Andre året på Nye Medier er over. FaAantastisk =) Eg har aldri vært så klar for sommarferie som eg var i år. Av ulike grunner egenlig. Kanskje mest fordi eg skal flytte fra hybelen min i Bergen(ja, det blir stabling i høyden i heimen...), og dra på utveksling i august. Det kribler. Yey =)
Eksamen har vært som ein berg og dal-bane. Det er rart med det - i eit augeblikk er ein høgt oppe og ser lyst på eksamen (livet for den del - man lever i en hule), men i eit anna blir alt feil og ein trur aldri ein skal komme seg opp fra "gropa" igjen. Endelig har eg gått av berg og dalbanen for denne gong. Det er ferie. FERIE! Det er sommer og sol, og det er "Idyll!" =)

Eg gleder meg til å komme meg heim til sommarøyo, ha et fantastisk hytteliv, og mingle med venner. Det blir så godt å samlast igjen! Ikkje minst gleder eg meg til fhs-reunion med endo ein go'gjeng i Trondheim (dåke e høgt savna!).

Det blir mykje jobbing, men samtidig veit eg det blir ein strålande sommar =)

Hipp Hurra for sommar og (skule)ferie!!

No comments: