Sunday, January 18, 2009

Oppdrag Orkidé


Eg veit.Det ser ikkje lyst ut. Men, eg prøver å være positiv.
Det handler om å ikkje gi opp!
Etter juleferien kom eg tilbake til denne sletne orkideen. Då eg skulle gi den vatn endte det med at bladene fall av dagen etterpå. (Ikkje heilt den responsen eg hadde håpt på).

Jepp. Så no starter det. No står den og får godt med vatn, og den er flytta frå vindauget mitt i øst, til vindauget som er retta mot nord. Dette skal vist gjere susen.

Spørsmålet er kanskje om "susen" allereie har falt vekk...

Men, oppdraget er no offisielt i gong. Eg skal holde dåke godt oppdatert! Ellers tek eg, en ganske så fersk og ikkje særleg grønnfingre orkidee-eigar, gjerne imot all støtte og gode råd dåke måtte sitte inne med :)


Akk, det hærlege hybel-liv!

2 comments:

Anonymous said...

Sånn ser min ut også!

Herlaug said...

Fra i dag av ser den i grunn verre ut hos meg. Tok fram saksa...Håper eg ikkje gjorde vondt verre :S

Jaja, men då er du med i oppdraget du også?